Ervaren verkopers

Bestellen

Bedenktermijn

Wilt u een product retourneren? Dan kunt u dit binnen 30 dagen na ontvangst van het product bij ons melden. Hierna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de verzendkosten voor het retourneren van u naar Hulzenvullers zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Hulzenvullers geretourneerd worden. Heeft u het product in gebruik genomen maar voldoet het toch niet aan uw eisen? Ook dan zullen we u een passende oplossing aanbieden, in de vorm van een deelvergoeding.

Bestelling plaatsen

Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan? Iets bestellen op Hulzenvullers is namelijk zo gedaan. Binnen een paar gemakkelijk stappen bepaald u helemaal zelf wat u wilt bestellen, hoe u wilt betalen en waar u de bestelling wilt ontvangen of ophalen.
  • Plaats het product in uw winkelmandje door op de groene bestelknop te klikken.
  • U krijgt een venster te zien met het door u gekozen product. Klik op de groen knop genaamd “Afrekenen” of klik op de grijze knop “Verder winkelen” als u nog een ander product wilt bestellen.
  • Wanneer u al een account heeft, kunt u inloggen door te klikken op “inloggen”. Wanneer u nog geen account heeft, kunt u het formulier invullen en klikt u op “Verder”.
  • Selecteer de betaalmethode naar keuze en klik op “Bestelling afronden”.

U wordt nu doorgestuurd naar de betaalmethode naar keuze. Deze betaalmethodes hebben ieder hun eigen instructies. Volg deze goed en na het afronden van de betaling komt u automatisch op de juiste pagina. Op deze pagina ziet u nog een overzicht van uw gegevens en de product informatie. Deze gegevens krijgt u ook nog per e-mail opgestuurd.

Bestelling wijzigen/annuleren

Wilt u een bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor u aanpassen of annuleren.

Is de bestelling al onderweg? Dan kunt u de bestelling het beste weigeren. U geeft dan door aan de postbode dat u de bestelling niet wilt accepteren. PostNL zal vervolgens de bestelling naar ons retourneren. Zodra we deze retour hebben gekregen, nemen we direct contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Het weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u de bestelling wel geaccepteerd bij de postbode? Dan zijn de verzendkosten voor u eigen rekening.

Voorraadstatussen

Wanneer u een product wilt bestellen, wilt u natuurlijk ook graag weten of deze wel op voorraad is. We werken met een live voorraad status, zodat u altijd zeker weet dat een product op voorraad is wanneer u een bestelling plaatst. Hieronder ziet u de verschillende voorraadstatussen die we hanteren. Deze voorraadstatussen zijn ook altijd terug te vinden op de pagina van het product zelf.
Op voorraad
Het product is op voorraad en kunnen we u direct leveren. Wanneer u de bestelling plaatst voor 16:00, krijgt u de product(en) met deze status de volgende dag bezorgd.
Uitverkocht
Het product is (tijdelijk) niet op voorraad. Wilt u meer informatie over de leverbaarheid van een uitverkocht product? Neem dan contact met ons op.
Pre-order
Het product is niet op voorraad, maar kunt u wel alvast bestellen. Onder de groene bestelknop staat de datum waarop u de postbode met uw bestelling kunt verwachten. U dient wel rekening te houden met de volgende pre-order voorwaarden;
  • U dient een pre-order bestelling altijd vooraf te betalen
  • De bestelling wordt pas verstuurd wanneer alle producten op voorraad zijn. Wilt u voorradige producten direct ontvangen? Bestel deze dan apart van de pre-order.
  • De aangegeven bezorgdatum is een indicatie. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een pre-order datum uitgesteld wordt. U wordt natuurlijk altijd op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingen in de bezorgdatum.
  • Het is altijd mogelijk om een pre-order te annuleren. U krijgt het volledige aankoopbedrag dan terug gestort binnen 3-4 werkdagen.
Livechat